Kontakta Pippifoder

Vill du komma i kontakt med oss har du alla kontaktvägar nedan.

Vanliga frågor

  • Var är min leverans?

    Vi skickar leveransen med DHL. När ordern skickas från oss får du ett mail och i det mailet finns en spårningslänk där du kan se var ditt/dina paket befinner sig. Vi har ingen mer möjlighet att spåra försändelsen än du har via länken.

    Har du frågor om din försändelse är det enklast att ringa DHL på telefonnummer: 077-134 53 45

  • Hur skickas beställningen?

    Det normala är att beställningen skickas med DHL hem till dig. DHL ställer av det på tomten på ställa som de anser är lämpligt. Oftast får du en avisering inför leverans. Vid större ordrar skickar vi ibland med Postnord på pall. Vid köp av endast fågelmatare eller små tillbehör kan vi skicka till ombud för att inte paketet ska komma bort eller förstöras i hanteringen.

  • Jag har bara fått en del av min beställning

    Har du beställt mer än 35kg kommer din order att delas upp i fler paket. Ibland levererar DHL paketen vid olika tillfällen. När ordern skickas från oss får du ett mail och i det mailet finns en spårningslänk där du kan se var ditt/dina paket befinner sig. Vi har ingen mer möjlighet att spåra försändelsen än du har via länken.

    Har du frågor om din försändelse är det enklast att ringa DHL på telefonnummer: 077-134 53 45

  • Öppettider

    Öppet för kundtjänst måndag-fredag 8-17
    För uthämtning på plats har vi öppet:

    Torsdag: 10-15
    Fredag: 10-15
    Söndag: 12-15

    För kunder

    kontakt@pippifoder.se

    Adress

    Pippifoder Sverige AB
    Håverud Linhagen
    66194 Säffle

    För Återförsäljare

    Christian Paulson

    073-0267410

    christian@pippifoder.se

    Kontaktformulär